دانستنیها

  • ۰
  • ۰

قیمت دستگاه زغال ساز فشرده مقرون به صرفه بوده و برای استفاده از ضایعات و باقی مانده های گیاهان کشاورزی و جنگلی ، فشرده سازی آن ها و اعمال فرآیندهای دیگر به منظور ساخت زغال فشرده می باشد. سوخت این دستگاه داخل یک محفظه استوانه ای شکل کم حجم فشرده و متراکم می شود. طی عملکرد دستگاه زغال ساز فشرده ، هیچ گونه افزودنی وارد دستگاه نمی شود. قیمت دستگاه زغال ساز فشرده مناسب بوده  را می توان به راحتی تهیه کرد و همچنین نگهداری و‌ حمل و نقل آن آسان و مناسب است.

 

دستگاه زغال ساز فشرده

قیمت دستگاه زغال ساز فشرده مقرون به صرفه است و همچنین قابلیت تولید زغال درجه عالی بازار با توان تولیدی 300 کیلوگرم تا 1/5 تن در هر 8 ساعت کاری به عنوان یک دستگاه زغال ساز بدون رقیب در کشور مطرح است. مناسب بودن قیمت دستگاه زغال ساز فشرده شرکت متحدان ماشین با عمر مفید طولانی و استهلاک بسیار پایین، بازار تولید یک زغال مرغوب را به شما دوستان اهدا کرده است.طراحی این دستگاه زغال ساز توسط کادری مجرب و متعهد و متخصص از مهندسان جوان و بزرگان با تجربه به نیت تحولی عظیم در صنعت تولید زغال صورت پذیرفته است.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع و قیمت دستگاه زغال ساز فشرده با کارشناسان ما در تماس باشید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید دستگاه زغال فشرده به چه نحوی زغال تولید می کند و طریقه کار آن به چه صورت می باشد و اطلاع از قیمت دستگاه زغال ساز فشرده نیز داشته باشید. در این مقاله می خواهیم به شما در مورد زغال های فشرده ای توضیح دهیم که توسط دستگاه زغال ساز فشرده ساخته می شود.که برای اطلاع شما این موضوع را ذکر میکنیم که قیمت دستگاه زغال ساز فشرده مقرون به صرفه بوده و قابل دسترسی است.

زغال مانند سفال نمی باشد. زغال ماده ای بدون حالت پلاستیکی است و بدون افزودن مواد اضافی نمی توان آن را به شکل های مختلف تغییر داد. برای تبدیل پودر زغال به زغال فشرده، ماده چسبنده ای به پودر زغال افزوده می شود و سپس به ترکیب حاصل شده فشار اعمال می شود تا زغال فشرده تولید شود.

 

[caption id="attachment_604" align="aligncenter" width="451"]قیمت دستگاه زغال ساز فشرده قیمت دستگاه زغال ساز فشرده[/caption]

 

 

مواد و ترکیبات سازنده زغال فشرده

مواد سازنده زغال فشرده معمولا عبارتند از:

سوخت : زغال چوب، زغال معدنی، کربن معدنی، بیومس ( سوخت گیاهی ) و سایر موارد.

افزایش دهنده های سرعت سوختن زغال : سدیم نیترات و واکس ها. هم چنین از خرده چوب و خاک اره هم می توان استفاده کرد.

خاکستر سفید رنگ : کلسیم کربنات، آهک یا سنگ آهک

مواد چسبنده : نشاسته. هم چنین می توان از بتن و کاولین نیز استفاده کرد.

 

 

چند مورد کاربرد و قیمت دستگاه زغال ساز فشرده            

دستگاه زغال ساز فشرده پیشرفته ترین فناوری کربونیزاسیون را به خدمت گرفته است که مواد زباله بیومس, زباله های فاضلابی و زباله های شهری را به زغال و سایر محصولات تبدیل می کند. زغال تولید شده نهایی ترکیبی از مواد بیومس می باشد که می تواند جایگزین زغال در نیروگاه های تولید برق شود.

دستگاه زغال ساز اساسا بر اساس اصول آتشکافت ( تغییر شیمیایی بر اثر حرارت) با دمای بسیار زیاد می باشد که می تواند باعث شود مواد خام جدید، مجموعه ای از واکنش ها در کوره کربونیزاسیون انجام دهند تا انرژی تولید کنند. در حال حاضر، تجهیزات دستگاه زغال ساز این شرکت دارای فناوری پیشرفته، ساختار اصولی، کارآیی بی نظیر و هم چنین خروجی زغال با کیفیت می باشد.

دستگاه های زغال ساز مختلفی به بازار عرضه شده است که از بین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: دستگاه زغال ساز از سبوس برنج یا دستگاه زغال ساز از پوست نارگیل. در مقایسه با فرآیند کربونیزاسیون سنتی زغال، تجهیزات دستگاه زغال ساز ما نه تنها به محیط زندگی انسان ها آسیب نمی رساند بلکه بازیافت منابع با کارآیی بالا، مقدار خروجی زیاد و کیفیت خوب را نیز امکان پذیر می سازد.

 

[caption id="attachment_601" align="aligncenter" width="450"]قیمت دستگاه زغال ساز فشرده قیمت دستگاه زغال ساز فشرده[/caption]

 

 

چند مورد کاربرد و قیمت دستگاه زغال ساز فشرده

کاربردها و فرآیندهای دیگر تولید زغال توسط دستگاه زغال ساز

زغال بیومس به طور عمده در بسیار از زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین جنبه فروش آن بهتر است. علاوه بر این، محصولات مربوط به آن در زمینه های مختلفی وجود دارد:

۱- در صنعت:زغال می تواند به عنوان سوخت یا مواد افزودنی برای تولید فولاد مورد استفاده قرار گیرد.

۲- در کشاورزی:زغال دارای ویژگی های بهبود کیفیت خاک، یکپارچه کردن خاک و حذف میکروب های مضر خاک می باشد. علاوه بر این، قادر خواهد بود عناصر فلزی سنگین خاک را کاهش دهد.

۳- در زندگی روزمره:زغال همیشه انتخاب اول برای پختن کباب ها بوده است.

 

تولید زغال فشرده

تولید زغال فشرده : از پرس کردن خاک اره همراه با حرارتی بین ۲۰۰ الی ۴۰۰ درجه بریکت یا همان شمش زغال بدست می آید ،بقیه مراحل تولید تقریبا شبیه زغال سنتی است و پایان فرایند تولید پخت زغال در کوره است . افزودنیهایی که به خاک اره اضافه می شود شامل پوست گردو و خاکه زغال است .درصد ترکیب بصورت ۷۰ درصد خاک اره ،۲۰درصد پوست گردو و ۱۰درصد خاکه زغال است .

زغال چوب کاربردهای فراوانی در زندگی روزمره ی ما دارد که از جمله آن می توان به ایجاد شعله برای پخت غذا و استفاده در شومینه و غیره اشاره کرد. همچنین برای ساخت ماسک ضدگاز کاربرد دارد. از گرافیت به شکل پودر و سفت شده به عنوان زغال چوب در آثار هنری به کار گرفته می شود. داروهای زغال چوب در پزشکی که به صورت قرص یا پودر وجود دارند، برای جذب سم از دستگاه گوارشی مورد استفاده اند. این ها نمونه ای از کاربردهای زغال چوب در زندگی روز مره ما می باشد.

 

[caption id="attachment_597" align="aligncenter" width="450"]قیمت دستگاه زغال ساز فشرده قیمت دستگاه زغال ساز فشرده[/caption]

 

 

مزایای زغال فشرده

برخی مزایای محصول زغال فشرده به شرح ذیل میباشد :

  • بدون استفاده از مواد شیمیایی
  • بدون بوی بد و گاز
  • بدون جرقه و بدون سردرد
  • بدون صمغ
  • با خاکستر بسیار کم
  • دارای حرارت بالا
  • زمان سوخت بالا

 

 زغال فشرده قلیان

کوره های صنعتی زغال لیمو و سایر زغال های قلیانی این شرکت از بهترین آلیاژهای صنعتی و تماما پنج جداره بوده که این امر جهت بهره وری هرچه بهتر و همچنین عمر مفید بیشتردستگاه و نیز مصرف سوخت کمتر دستگاه بوده طراحی دستگاه توسط مهندسین یا تجربه ذوب آهن اصفهان توسط نرم افزار های ویژه ای صورت گرفته است.

این کوره ها دارای سیستم سرکه گیر چوب بوه و توسط روش های نوینی این امر انجام شده و همچنین به خاطر استفاده از روش دود شور و دود سوز و نیز روش نوین سرکه گیری دود ناشی از فرایند تبدیل چوب به زغالدر حد بسیار جزیی بوده و هیچ بو و دودی در فواصل نزدیک دستگاه مشاهده نمی شود و این امر موجب آلایندگی کمتر و به سبب آن هوایی پاک تر خواهیم داشت.

ظرفیت کوره های دو منظوره تولید شده توسط سرکت از ۵۰۰ کیلویی تا هفت تن ظرفیت داشته که بنا به درخواست مشتری ساخته می شود.

 

تولید زغال 

در تولید زغال قلیانی در روش ارایه شده  کیفیت زغال افزایش یافته و این سبب شده ذغال های تولید شده بدون بو جرقه بوده و دوام بالایی دارند.

زمان تقریبی یک دوره تولید حدود ۴ روز بوده که زمان پخت آن به صورت ۳۶ ساعته ۴۵ ساعته و ۵۴ ساعته خواهد بود که این طول مدت بستگس به نوع چوب و کیفیت آن متغیر خواهد بود که به صورت کامل آموزش داده خواهد شد.

میزان زغال تولیدی بسته به نوع چوب تر یا خشک و جنس چوب متغیر خواهد بود بین یک سوم تا یک پنجم متغیر خواهد بود .

 

[caption id="attachment_596" align="aligncenter" width="450"]قیمت دستگاه زغال ساز فشرده قیمت دستگاه زغال ساز فشرده[/caption]

 

 

در دوره آموزش شما با انواع  چوب ها و زغال های مناسب برای قلیان -همچنین آموزش کامل پخت و تولید زغال علل و عوامل ترک ذغال علت بی کیفیتی و خاموشی زغال و…. آشنا خواهید شد که این امر باعث تولید زغال به مراتب باکیفیت تر نسبت به رقبا خواهد بود.

ما سعی کردیم با بیان شیوه زیر درامد حاصل از یک ماه کاری با داشتن کوره های قلیانی را برای شما نشان دهیم که البته این اطلاعات بسته به قیمت چوب قیمت سوخت و و قیمت دستگاه زغال ساز فشرده و خرید زغال متفاوت بوده که ماسعی کردیم کمترین حالت سود دهی رامحاسبه کنیم.

۱- بالاترین قیمت چوب برا تهیه زغال لیمو هر کیلو ۱۰۰۰ تومان خواهد بود.

۲- قیمت سوخت برحسب گازاییل ۶۰۰ تومان در نظر گرفته شده.

۳- قیمت فروش زغال به صورت عمده هر کیلو ۹۵۰۰ در نظر گرفته شده .

 

 

[caption id="attachment_438" align="aligncenter" width="450"]قیمت دستگاه زغال ساز فشرده قیمت دستگاه زغال ساز فشرده[/caption]

آشنایی با خط تولید زغال فشرده

در خط تولید زغال فشرده دستگاه ها و ماشین آلات متنوع و گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. در قالات قبل شما را با روند کار خط تولید زغال فشرده آشنا کردیم و همچنین در مورد دستگاه های مختلفی مانند دستگاه زغال فشرده با قالب گیری مکانیکی اطلاعاتی در اختیارتان قرار دادیم.

 

[caption id="attachment_430" align="aligncenter" width="450"]قیمت دستگاه زغال ساز فشرده قیمت دستگاه زغال ساز فشرده[/caption]

قیمت دستگاه زغال ساز فشرده

در یک کوره یک تنی ذغال تولید شده حدود۲۵۰ کیلو خواهد بود و حدود ۲۵۰ الی ۳۰۰ لیتر گازایل مصرف می کند به عبارتی

۲۵۰ کیلو زغال *۹۵۰۰ قیمت خرید= ۲۳۷۵۰۰۰تومان

باکسر قیمت یک تن چوب داریم

۱۰۰۰ * ۱۰۰۰   = ۱۰۰۰۰۰۰ تومان

۲۳۷۵۰۰۰-۱۰۰۰۰۰۰  = تومان۱۳۷۵۰۰۰

با کسر قیمت سوخت داریم

۳۰۰ لیتر *۶۰۰ تومان =۱۸۰۰۰۰ تومان

۱۳۷۵۰۰۰-۱۸۰۰۰۰= ۱۱۹۵۰۰۰تومان سود برای یک دوره

در این روش زمان پخت زغال لیمو حدود ۵۴ ساعت بوده زمان خنک شدن دستگاه ۲۰ ساعت و زمان تخلیه و بار گیری مجدد حدود۱۰ ساعت بوده که در کل ۸۴ساعت زمان لازم است و ما به طور میانگین هر ۴روز قادر به بارگیری و زغال گیری هستیم یعنی در ماه ما قادر به هفت بار بارگیری خواهیم بود

۱۱۹۵۰۰۰* ۷= ۸۳۶۵۰۰۰(هشت میلیون سیصد و شصت و پنج هزار ) تومان سود حاصل از یک ماه کار در کمترین حالت و در کوره یک تنی که این درآمد کوره های بزرگ تر بیشتر خواهد بود و توجه داشته باشید اعداد محاسبه شده به صورت کمترین حاشیه سود در نظر گرفته شده

 

  • ۹۷/۱۰/۳۰
  • motahedan machin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی