دانستنیها

  • ۰
  • ۰

دستگاه زغال ساز چینی در شرکت متحدان ماشین  مفتخر است بهترین کوره های تولید انواع زغال مجلسی قلیانی را با بهترین کیفیت و بهترین آلیاژ و با سیستم های روز دنیا تولید و زغالی باکیفیت بدودن دود ترک و از هم پاشیدگی برای شما تولید به ارمغان آورد.

کوره های ساخت شرکت از ظرفیت های ۵۰۰ کیلویی تا ۷ تنی بوده و در چند سیستم حرارتی به بازار عرضه شده . سیستم حرارت چرخشی همرفتی دارای ورق کف آتشخوار بوده که در دما های بالا بر اثر کش قوس های وارده آسیبی نبیند و عمر مفید کوره بیشتر شود در سیستم حرارتی، کاملا ابداعی از طراحان شرکت بگونه ای است که دما با ماندگاری بیشر سبب مصرف سوخت کمتر شده و نیز در زمان خواموشی سریع تر سرد می شود سیستم جدید کوره به گونه ای طراحی و ساخته شده که دما به صورت یکسان در تمام کوره منتشر شده و این امر باعث کیفیت هر چه بهتر زغال تولیدی این کوره ها خواهد بود.

 

صفر تا صد زغال فشرده ی چینی و دستگاه زغال ساز چینی

شرکت متحدان ماشین با بیش از 10 سال سابقه تولید با بهترین دستگاه زغال ساز چینی و صادرات زغال برای مشتریان، آموزشی در زمینه ساخت و نصب و راه اندازی کامل خط تولید با دستگاه زغال ساز چینی از 0 تا 100 را مهیا کرده است که با گذراندن این دوره آموزشی قادر خواهید بود کارگاه های تولید زغال را راه اندازی نموده و شروع به کار کنید.

 

خط تولید دستگاه زغال ساز چینی شامل 7 دستگاه میباشد:

1-دستگاه زغال ساز چینی پرس-فشرده یا همان اکسترودر که شامل سیلندر ضدسایش با طول عمر بالا و ماردون با طول عمر بالا و تضمینی تضمینی

2-دستگاه خشکن که شامل لوله های خشکن و فن خشکن میباشد

3-دستگاه اسیاب

4-کوره های سنتی که شامل واکن و خفکن میباشد

5-سرند خاک اره

6-مشعل گازی یا گازوئیل میباشد

7-سیکلون

 

[caption id="attachment_613" align="aligncenter" width="450"]دستگاه زغال ساز چینی دستگاه زغال ساز چینی[/caption]

 

دستگاه زغال ساز چینی پرسی فشرده یا همان اکسترودر قادر است در یک ساعت 150 الی 200 کیلوگرم ذغال خام تولید کند این خط تولید با ضایعات چوب که همان خاک اره و خاک زغال کار میکند و چون مواد اولیه این دستگاه تقریبا ارزان است و محصول بدست امده بسیار گرانتر از مواد اولیه میباشد می توان سود زیادی از این کار بدست اورد. خاک اره به عنوان مواد اولیه اصلی و خاک زغال و پوست گردو 30 درصد استفاده می شود که هر  کدام به وفور یافت میشود.

 

توضیح درباره دستگاه زغال ساز چینی و کوره های صنعتی و سنتی

کوره صنعتی :

بدلیل دفع نشدن قطران و سرکه چوب زغال . زغال حاصل پوک و بودار میباشد و به دلیل استفاده از مشعل وبرق مقروم به صرفه نیست و چون کوره صنعتی از اهن ساخته میشود بعد از یک ماه اکسید شده از بین میرود.

 

کوره سنتی :

ظرفیت ورودی 550 کیلوگرم است به دلیل سوزاندن دود در پسوز دود ندارد به دلیل نداشتن مشعل وبرق مقروم به صرفه است صدرصد تضمینی که کشور چین که ابداع کننده دستگاه زغال ساز چینی و استفاده کننده از این کوره ها هستند،اما متأسفانه برخی از افراد ناشی وسود جو که هیچ تجربه کاری ( تولید) در این زمینه را ندارند اقدام به فروش و مشاوره در این زمینه میکنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید میتوانید از طریق خط تلفن با ما در تماس باشید

آدرس :

تهران – کیلومتر ۲۰ جاده خاوران مجتمع صنعتی

خاتون آباد خیابان امام رضا ۴۷ (محب)

شماره تماس :

09127648463

 

فروش سیلندر ضد سایش با الیاژ خاص و ماردون ضد سایش صد در صد تضمینی تضمینی برای کارگاه های تولیدی با مشاوره فروش المنت های تک فاز و دو فاز 2000 وات رفع عیب و ایراد کارگاه های تولیدی ذغال پرسی ما اولین مدعی در تولید و ساخت خط تولید در سراسر ایران هستیم .این شرکت بر روی خشکن جدیدی کار میکند که بعد از تمام شدن انقلابی در این صنعت میشود.

 

["دستگاه زغال ساز چینی دستگاه زغال ساز چینی[/caption]

 

 

فرآیند تولید زغال با دستگاه زغال ساز با خاک اره

جهت تولید و ساخت انواع زغال از میان ضایعات چوب در سطح جهان با دستگاه زغال ساز با خاک اره، دو روش اصلی وجود دارد که شرکت های تولیدی میباشد مخلوط میگردند و در این مرحله قالب گیری انجام می شود و سپس توسط دستگاه پرس, پرس می شوند .

 

دستگاه زغال ساز چینی

خط تولید زغال با دستگاه زغال ساز چینی ( ذغال ) فشرده شامل 10 دستگاه می باشد که عبارتند از:

  1. آسیاب
  2. میکسر
  3. اسکرو کانوایر
  4. سرند(الک ویبره)
  5. مشعل دمنده+دیگ حرارتی
  6. لوله های سینوسی اهنی
  7. مکنده توربینی
  8. سیکلون گریز از مرکز
  9. اکسترودر(با موتور 30 اسب بخار)+ماردون و سیلندر ضد سایش
  10. کوره صنعتی (فیلتر دار)
  11. فیلتر مادر کاهنده دود

 

توضیح دستگاه زغال ساز چینی

مزیت زغال قالب یا به اصطلاح زغال صنعتی در این می باشد که مواد اولیه جهت تولید این نوع زغال خاک اره یا ریز دانه های چوب می باشد که همه جا به وفور یافت می شود و با استفاده از دستگاه زغال ساز چینی و دستگاه های موجود فشرده شده و به حالت چوب صنعتی در می اید و چون داخل دستگاه خاک اره به صورت لایه ای روی هم پرس و تزیق می شود قدرت ماندگاری و ارزش سوختی آن چند برابر زغال معمولی می شود و از نظر محیط زیستی سازگار با آن بوده و ریز دانه های چوب از داخل شهر و کارگاها جمع اوری شده و در نتیجه مواد اولیه ارزان و مجانی در دست داریم که می توانیم ان را به یک محصول سود اور با تضمین بالا تبدیل کنیم.

این کار به نوعی باعث جلوگیری از بریده شدن درختان جنگل جهت تولید زغال می شود. از زغال تولید شده توسط دستگاه زغال ساز چینی از خاک اره و خاک زغال برای صفره خانه ها و رستوران ها و کبابی ها می توان استفاده کرد اما دستگاه زغال ساز چینی بیشرین تولید زغال آن برای مصرف قلیان و سفره خانه هاست .طبق تحقیقات انجام شده متحدان ماشین در بسیاری از کشور های اروپایی از زغال به عنوان سوخت استفاده می گردد، مثلا در کشور ترکیه از زغال برای پخت نان استفاده میشود چون سوخت دستگاه زغال می باشد یا کشور ارمنستان به دلیل عدم وابستگی انرژی از روسیه دستگاه های زغال سوز وارد می کند و همچنین دستگاه زغال ساز چینی برای استفاده های دیگر و سوخت اکثر نیروگاه ها و کارخانه های فرو سیلیس زغال فشرده می باشد.

و اما پیش بینی متحدان ماشین این است که تا سال 2050 سوخت اکثر کارخانه ها در اروپا و کشور هایی که مشکل انرژی دارند را با واردات و تولید زغال چینی که با استفاده از دستگاه ساز زغال چینی میشود  آن را تولید کرد را تامین کنند. 

 

 

[caption id="attachment_598" align="aligncenter" width="450"]دستگاه زغال ساز چینی دستگاه زغال ساز چینی[/caption]

کوره های صنعتی ذغال لیمو و کبابی:

زغال لیمو: بهترین زغالی است که ماندگاری بالایی دارد و تا اخر بدون خاموشی می سوزد که دانش پخت در زمان های خاص در کوره صنعتی دارد .

کوره های صنعتی 4 جداره می باشند ورق های استفاده شده در این کوره ها از ورق ضد حرارت می باشد و ورق کف کوره که داعما در مقابل حرات است از استیل نمره 360 میباشد که ضد حرارت و خوردگی بوده و مقاوم در مقابل حرارت می باشد

این کوره ها سه منظوره طراحی شده اند . یعنی هم برای پخت زغال لیمو/ذغال فشرده یا قالبی/زغال کبابی /طراحی شده اند . فقط مدت زمان پخت متفاوت می باشد.

سود اورترین نوع زغال ، زغال لیمو می باشد ، که در بازار هم مصرف بیشتری دارد  و هم قیمت فروش بالایی دارد.اما دستگاه زغال ساز چینی که فقط مختص ساخت زغال با کیفیت چینی است و مصرف آن برای قلیان ها و سفره خانه هاست.

کوره های صنعتی برای پخت زغال لیمو و کبابی و بریکت طراحی شده اند که زمان پخت برای هر کدام متفاوت می باشد.اما دستگاه زغال ساز چینی تنها مختص تولید زغالی است که برای مصرف قلیان و سفره خانه های سنتی استفاده میشود.

کوره های صنعتی زغال لیمو با برق تکفاز کار می کنند.

1-کوره صنعتی باید چهار جداره باشند.

2-کوره صنعتی باید با کف استیل ورق ضد حرارت باشند که در مقابل حرارت مقاوم باشد.

3-کوره صنعتی باید دارای فیلتر صنعتی باشند .از بین بردن دود به روش کندانس

4-کوره صنعتی باید سیستم دیجیتال داشته باشد که نیازی به اپراتور نداشه باشیم . سیستم دیجیتال با برنامه متحدان ماشین مراحل پخت را انجام می دهد.

5-کوره صنعتی متحدان ماشین دو مشعل بوده ، مشعل ایران رادیاتور

6-کوره صنعتی باید سنسور تشخیص دما داشته باشد

 

 

[caption id="attachment_432" align="aligncenter" width="450"]دستگاه زغال ساز چینی دستگاه زغال ساز چینی[/caption]

خط تولید زغال از خاک زغال و زغال سنگ شامل دستگاه های ذیل می باشد.

1-دستگاه خرد کن یا پودر کن

2-دستگاه الک یا سرند

3-دستگاه میکثر 12 پره

4-دستگاه زغال ساز چینی که تسمه نوار نقاله فعالیت میکند

5-دستگاه زغال ساز چینی به همراه بریکت ساز یا فشرده ساز

6-دستگاه خشک کن 8 متری روتاری اتوماتیک

7-دستگاه زغال ساز چینی با بسته بندی تمام اتوماتیک

8-دستگاه زغال ساز چینی با کیفیت و تمام اتوماتیک

در این روش تولید متریال اولیه90%درصد خاک زغال بوده و 4%درصد نشاسته یا مواد انحصاری شرکت و 6% ذرص رطوبت می باشد.

 

این نوع زغال ها به دلیل اینکه در کشور های خاور میانه مصرف بالایی دارند . ارزش صادراتی را دارند و هزینه گمرکی ندارد .

 

 

 

  • ۹۷/۱۰/۳۰
  • motahedan machin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی